Prijava Registracija Niste prijavljeni |
Koraci za povrat novca
NAPOMENA:
Povrat novca za kupljenu kartu je moguć samo u slučaju odgode isplovljavanja broda za koju je karta kupljena. Odgoda plovidbe može biti uzrokovana kvarom broda ili nepovoljnim vremenskim uvjetima. Ako postoji osnova za povrat, novac će biti vraćen na račun kupca.
Prodavatelj nije odgovaran za pogreške nastale od strane kupca i neće biti uvažene kao osnova za povrat cijelog iznosa novca. Pogreške nastale od strane kupca uključuju: pogrešno odabran datum plovidbe, pogrešno odabranu relaciju ili pogrešno odabrane karte.
Karte kupljene pogreškom od strane kupca mogu biti vraćene uz naknadu odbitka od 50% od ukupnog iznosa računa. Zahtjev za povrat sredstava treba biti upućen najmanje 48 sata prije predviđenog putovanja.


Koraci za povrat:
  1. Kontaktirajte prodavača slanjem maila na refund@gv-line.hr sa slijedećim podacima:ime i prezime kupca, broj narudžbe, relacija, datum i vrijeme polaska.
  2. Prodavatelj će vas kontaktirati u vezi problema unutar nekoliko dana.
  3. U slučaju valjanog razloga novac će biti vraćen na vaš račun. Vrijeme potrebno da novac sjedne na vaš račun može potrajati i do mjesec dana.
ISPRINTAJTE KARTU PRIJE DOLASKA NA BROD.

NE MOŽETE SE UKRCATI NA BROD S KARTOM NA MOBITELU!

KARTE ZA VOŽNJE KOJE NISU RASPOLOŽIVE SE I DALJE MOGU KUPITI ISPRED BRODA AKO SE DOĐE DOVOLJNO RANO!

Podržane kartice:

Garancija sigurnosti: